A T E N T I O N A R E ¡!!

Nu ne asumam raspunderea cu privire la comentariile pe care le lasa utilizatorii si de asemenea asupra materialelor pe care le primim de la cititori spre publicare.

NU instigam la violenta, xenofobie, antisemitism, rasism, pornografie, discriminare, consum de droguri / tutun / alcool.

Materialele prezentate pe situl nostru sunt fie publice, fie trimise de catre cititorii nostri cu acordul acestora.

Daca doriti ca anumite materiale sa fie sterse sau cenzurate de pe siteul nostru va rugam trimiteti o cerere sub forma de comentariu care nu va fi publicat, va semnati si va asumati raspunderea.

Va rugam fiti civilizati in exprimarea comentariilor voastre. Comentariile obscene, insultele, injuriile sau mesaje publicitare nesolicitate pot fi sterse. Poti fi marlan la tine acasa … nu trebuie sa demonstrezi asta si pe site.

De asemenea va reamintim :

CONSTITUTIA ROMÂNIEI Articolul 30 :

(1)Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisa.

Multumim!

"Unde se termină logica, începe România!"

" O revoluţie este întodeauna începuta de naivi, continuată de intriganţi şi exploatată de escroci"

Bine ai venit ! Te recunosc dupa :

ATENŢIONARE:

* Articolele de pe blogul ăsta se încadrează genului tabloid-gonzo: sursele şi numele nu se divulgă nici măcar cu preţul libertăţii.

* Numai dragostea divulgă nume... dar aici, deja, nu mai e vorba despre dragoste !

* Autorul nu îşi asumă pseudonimele - nu poţi acţiona în judecată pe cineva care scrie despre ceea ce crede el că crezi tu că eşti... maxim ar fi să-i dai, nu să-i ceri drepturi de autor...

* Ce libertate a cuvântului ar mai fi aia în care sunt pedepsite echivocurile îndrăzneţe ?

vineri, 17 februarie 2012

Despre achizitii ...




Am aflat ca Primaria Tecuci a achizitionat un laptop la suma "modica" de 7989 lei.! (adica aprox. 80.000.000 lei vechi!!!) Contractul de achizitie publica nr. 85007. Mentionam ca la ALTEX ori FLANCO putem gasi un laptop bun la pretul de 2000 lei un super laptop la pretul de 3000 lei. Asadar achizitie de 3-4 ori mai mult decat pretul pietii.


....sursa Ziarul "Organul" nr.1 septembrie 2011



Acum o sa ma intrebati care este legatura cu Spitalul Tecuci.!!! Legatura este ca aceiasi societate face achizitii de produse IT si pentru Primarie si pentru Spitalul Municipal "Anton Cincu". Este vorba de S.C. BIOSOFT S.R.L. administrata cu "succesuri" de domnul C.Barbu.
Daca studiem contractul de prestari servicii administrare site web nr. 61620/01.10.2007 incheiat intre Primaria Tecuci si firma Biosoft constatam la punctul 2 al contractului :

“”2.1. Prestatorul se obliga sa funizeze si beneficiarul se obliga sa plateasca,,site Primiria Tecuci" constand in: Consultanta design respectiv redesign site web, administrare site web prin operatii de actualizare, up-date, up-grade (servicii detaliate in Anexa l), la tariful de 9.996lei (adica aprox. 100.000.000 lei vechi!!!) .””


Daca studiem in continuare contractul de prestari servicii administrare site web nr. 61620/01.10.2007 incheiat intre Primaria Tecuci si firma Biosoft constatam la punctul 4 al contractului:


“”4.2. In functie de evolutia preturilor pe segmentul respectiv de piata, prestatorul poate modifica tarifele practicate cu conditia notificarii intentiei sale beneficiarului cu 30 de zile inainte de aplicare.””




Daca studiem site-ul Spitalului Municipal “Anton Cincu” Tecuci , la rubrica “Informatii publice” gasim “”CONTRACTE SERVICII SI LUCRARI””
Surpriza!!!Aceiasi firma Biosoft apare cu contracte super profitabile si anume:

Contract nr. 29/ 29.01.2009 valoare contract 27953,10 lei reprezentand servicii de reparare a computerelor!!!!!


Contract nr. 39 / 11.02.2009 valoare contract 51149,53 lei reprezentand servicii de reparare si intretinere retele IT !!!!


Stiind ca domnul C.Barbu este o persoana foarte apropiata celor doi care conduc spitalul, (ba mai mult, chiar cumatru cu managerul) si aici ne referim la Dragos Teodoru si Florin Barbalata, stiind ca seful spitalului este in relatii foarte bune cu primarul orasului, este usor sa intuim cum funtioneaza totul.



Ba mai mult, am aflat cu uimire, ca persoana care a instalat si a intretinul relelele IT in Spital,Policlinica si Pediatrie nu este domnul Barbu, ci o persoana care a demisionat nu de mult din spital din cauza tratamentului abuziv al managerului Teodoru. Legea "pumnului".
Acum totul se leaga....

Iata cum isi permite managerul Spitalului D.T. si amicul sau F.B. in miezul recesiunii presedintelui Basescu, sa faca sa le zicem “achizitii.”

2011

Mai jos un contract no comment !



Denumire contract:
DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN SPITALUL MUNICIPAL TECUCI SI ASIGURAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE !!!!!

Nr anunt seap / Data publicare 
20565  /  15-11-2011 

Autoritate contractanta / Judet SPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCI / Galati

Tip / Denumire contract Furnizare  /  DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN SPITALUL MUNICIPAL TECUCI SI ASIGURAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE
Cod CPV 30200000-1; 48000000-8; 48823000-3; 72212780-0; 72590000-7;

Valoare estimata 1,467,341.00 RON

Termen limita depunere contestatie pentru anunt si DA     
Calcul termen limita depunere contestatie pentru acte de care s-a luat la cunostiinta la data de ...         
Documentatie de atribuire -
Sunt interesat de aceste proceduri si doresc sa fiu informat de fiecare data cand apar noutati:    

    
Anunt original
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

SPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCI
Adresa postala:  str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Localitatea:  Tecuci, Cod postal:  805300, Romania, Punct(e) de contact:  Barbalata Florin, Tel.  0236/811608, In atentia:  Barbalata Florin, Email:  aprovizionare@spitaltecuci.ro, Fax:  0236/811608, Adresa internet (URL):  www.spitaltecuci.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN SPITALUL MUNICIPAL TECUCI SI ASIGURAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Municipal „Anton Cincu” Tecuci
Cod NUTS: RO224 - Galati
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor

Valoarea estimata fara TVA: 1,467,341 RON
Echip: Servere procesare + storage, Statii clinice, Statie prelucrare imagini, Statii de lucru complete, UPS-uri pentru statii de lucru, UPS-uri statii clinice, Router securitate, Scanner radiologie, Licente, Aplicatie software solutie informatica integrata, Realizare retea LAN
Impartire in loturi

Pai sa vedem.....
UPS-uri statii de lucru  s-au cumparat si s-au stricat toate in nici 2 ani de la achizitie!!!
UPS-uri statii clinice - au fost unele la ap ecograf triaj si interne s-au stricat in nici 2 ani!
Scaner radiologie exista!(Insa d-na dr. de la radiologie nu a fost informata ca exista!)
Retea exista!( am vorbit in articolul de mai sus!)
Router securitate exista in contractul cu Romtelecom care s-a reziliat!
Statie prelucrare imagini! (Pentru imaginile video din curte cu angajatii???)
Licente exista!
Aplicatie soft exista!
Chiar daca ar trebui cate ceva cumparat si imbunatatit nu ar ajunge la 1,467,341 RON fara TVA!!!!!


II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
72212780-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72590000-7 - Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.12.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da
II.7) Informatii suplimentare

Acest contract va fi finantat prin Programul PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice”, Operatiunea 4 „Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar” – proiecte la nivel local
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate

Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Devoltare Regionala: 98%, Fonduri proprii 2%.
VI.2) Alte informatii

Procedura de achizitie: licitatie deschisa. Se va incheia un contract de furnizare cu durata de 2 ani. Garantie de participare: 29.689,00 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara tva a contractului. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic astfel: 1 Pret total 50p 2 Timp de livrare aplicatie completa din punct de vedere functional, conform cu cerintele din documentatia de atribuire 20p 3 Functionalitati aplicatie 30p Criterii de calificare si selectie -Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 -Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 -Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Declaratie pe propria raspundere în temeiul art.691 din O.U.G. nr.34/2006 -Cazier fiscal -formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente -Bilanturile contabile pe anii 2008,2009 si 2010, vizate si înregistrate de organele competente în conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006-copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul semnat si stampilat. -cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 2.800.000,00lei -Fisa de informatii generale -Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani -Informatii privind asocierea-Acord asociere -Informatii privind subcontractantii—Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente.

Sursa contractului de mai sus:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu